„Media. Obszary wpływu i znaczeń. Media w kampanii wyborczej” – to tytuł konferencji, która – z inicjatywy Instytutu Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej – odbyła się 5 listopada 2014 roku w kampusie uczelni przy ulicy Kwiatkowskiego. Na konferencję złożyło się kilka wystąpień oraz panel dyskusyjny. Wśród poruszanych tematów znalazły się między innymi: „Paradygmaty medialne” (Marek Rewizorski, Akademia Pomorska w Słupsku), „Bezstronność czy wyborcze zaangażowanie mediów? Analiza sylwetek kandydatów na urząd prezydenta miasta Koszalina w lokalnej prasie” (dr Piotr Szarszewski, PK); „Media w kampanii wyborczej, zasady, regulacje” (Dorota Głowacka, Helsińska Fundacja Praw Człowieka); „Media w kampanii wyborczej – sojusznik czy wróg” (dr Monika Kaczmarek-Śliwińska, PK). Prelegenci ocenili przebieg tegorocznej kampanii wyborczej do samorządu w mediach lokalnych, zwłaszcza prasie, mówili także o najpopularniejszych sposobach docierania polityków do potencjalnych wyborców za pośrednictwem mediów oraz o dobrych praktykach, które powinny obowiązywać obie strony, czyli i media i kandydatów, w wyborach. Panel dyskusyjny wieńczący spotkanie poprowadził Andrzej Mielcarek, redaktor naczelny koszalińskiego magazynu „Prestiż”.
koszalin kod pocztowy Konferencja „Media w kampanii wyborczej 2014” (Politechnika Koszalińska) | |
1 Likes | 1 Dislikes |
246 views views | 296 followers |
Film & Animation | Upload TimePublished on 12 Nov 2014 |
Related keywords
koszalin centrum handlowe,koszalin atrakcje,koszalin pogoda,koszalin mapa,koszalin atrium,koszalin escape room,koszalin kino,koszalin aquapark,koszalin atrakcje dla dzieci,koszalin mielno,koszalin escape room fire,koszalin taxi,koszalin university of technology,koszalin info,koszalin galeria,koszalin restauracje,koszalin hotel,koszalin weather,koszalin wiadomosci,
Không có nhận xét nào:
Đăng nhận xét